Szkolenie wpisuje się w Kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2024/2025:
4. Wspieranie rozwoju umiejętności cyfrowych uczniów i nauczycieli, ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego poruszania się w sieci oraz krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie. Poprawne metodycznie wykorzystywanie przez nauczycieli narzędzi i materiałów dostępnych w sieci, w szczególności opartych na sztucznej inteligencji, korzystanie z zasobów Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej.
Szkolenie na zlecenie dyrektora placówki oświatowej, realizowane po wpłynięciu zgłoszenia i ustaleniu terminu z prowadzącymi. Autorski program szkolenia realizowany przez dwóch prowadzących - dr Paweł F. Nowak oraz dr Ewelina Policińska
Szkolenie wpisuje się w Kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2025/2026:
5. Promowanie higieny cyfrowej i bezpiecznego poruszania się w sieci, rozwijanie umiejętności krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie, poprawne metodycznie wykorzystywanie przez nauczycieli nowoczesnych technologii, w szczególności opartych na sztucznej inteligencji oraz korzystanie z zasobów Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej.
Podczas szkolenia nauczyciele korzystają z laptopów, aby praktycznie przećwiczyć możliwości wykorzystania prezentowanych narzędzi sztucznej inteligencji, zakładają konta, testują prompty i tworzą własne materiały dydaktyczne takie jak plany, scenariusze, regulaminy, karty pracy, zadania z elementami graficznymi, piosenki i wiele innych.
Szkolenie wpisuje się w Kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2025/2026:
5. Promowanie higieny cyfrowej i bezpiecznego poruszania się w sieci, rozwijanie umiejętności krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie, poprawne metodycznie wykorzystywanie przez nauczycieli nowoczesnych technologii, w szczególności opartych na sztucznej inteligencji oraz korzystanie z zasobów Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej.
Podczas szkolenia nauczyciele korzystają z laptopów, aby praktycznie przećwiczyć możliwości wykorzystania prezentowanych narzędzi sztucznej inteligencji, zakładają konta, testują prompty i tworzą własne materiały dydaktyczne takie jak mapy myśli, podcasty, interaktywne gry dydaktyczne, interaktywne symulacje dydaktyczne i wiele innych.
Szkolenie wpisuje się w Kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2025/2026:
5. Promowanie higieny cyfrowej i bezpiecznego poruszania się w sieci, rozwijanie umiejętności krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie, poprawne metodycznie wykorzystywanie przez nauczycieli nowoczesnych technologii, w szczególności opartych na sztucznej inteligencji oraz korzystanie z zasobów Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej.
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej. Nauczyciele na laptopach tworzą poszczególne materiały dydaktyczne, karty pracy, dyplomy, podziękowania, prezentacje.
Szkolenie wpisuje się w Kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2025/2026:
5. Promowanie higieny cyfrowej i bezpiecznego poruszania się w sieci, rozwijanie umiejętności krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie, poprawne metodycznie wykorzystywanie przez nauczycieli nowoczesnych technologii, w szczególności opartych na sztucznej inteligencji oraz korzystanie z zasobów Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej.
Nauczyciele uczestniczący w szkoleniu korzystają z laptopów, aby praktycznie przećwiczyć wykorzystanie prezentowanych narzędzi TIK.
Szkolenie wpisuje się w Kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2025/2026:
5. Promowanie higieny cyfrowej i bezpiecznego poruszania się w sieci, rozwijanie umiejętności krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie, poprawne metodycznie wykorzystywanie przez nauczycieli nowoczesnych technologii, w szczególności opartych na sztucznej inteligencji oraz korzystanie z zasobów Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej.
Szkolenie wpisuje się w Kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2025/2026:
5. Promowanie higieny cyfrowej i bezpiecznego poruszania się w sieci, rozwijanie umiejętności krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie, poprawne metodycznie wykorzystywanie przez nauczycieli nowoczesnych technologii, w szczególności opartych na sztucznej inteligencji oraz korzystanie z zasobów Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej.