Kontakt do organizatora:
Anna Patelska-Górna, a.patelska@oce.opolskie.pl
tel. 5020450358
Warsztaty stacjonarne realizowane w ramach Programu Niwki - cykl II - Metodyka nauczania języka niemieckiego - 3. Metody pracy, które inspirują uczniów do nauki.
Grupa docelowa: nauczycielki/le języka niemieckiego z woj. opolskiego i śląskiego, uczący w klasach starszych szkoły podstawowej i w szkole ponadpodstawowej
Udział w szkoleniu oraz posiłki w trakcie szkolenia bezpłatne.
Prowadząca: mgr Katarzyna Sroka - teacher trainer, wieloletni nauczyciel metodyki, autorka licznych materiałów i publikacji dla dzieci i młodzieży do nauki języka niemieckiego, obecnie uczy języka niemieckiego w VIII LO we Wrocławiu, przewodnik miejski we Wrocławiu i Izabela Szczepańska - koordynatorka Programu Niwki
Termin zostanie ustalony po zebraniu grupy.
Nauczyciele uczestniczący w szkoleniu korzystają z laptopów, aby praktycznie przećwiczyć wykorzystanie prezentowanych narzędzi TIK.
Podczas szkolenia nauczyciele korzystają z laptopów, aby praktycznie przećwiczyć możliwości wykorzystania prezentowanych narzędzi sztucznej inteligencji, zakładają konta, testują prompty i tworzą własne materiały dydaktyczne takie jak mapy myśli, podcasty, interaktywne gry dydaktyczne, interaktywne symulacje dydaktyczne i wiele innych.
Szkolenie wpisuje się w Kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2025/2026:
5. Promowanie higieny cyfrowej i bezpiecznego poruszania się w sieci, rozwijanie umiejętności krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie, poprawne metodycznie wykorzystywanie przez nauczycieli nowoczesnych technologii, w szczególności opartych na sztucznej inteligencji oraz korzystanie z zasobów Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej.
Termin szkolenia zostanie podany po zakończeniu rekrutacji.
Informacja o terminie szkolenia zostanie podana po zakończeniu rekrutacji.
Termin warsztatów zostanie podany po zakończeniu rekrutacji.
Termin szkolenia zostanie podany po zakończeniu rekrutacji
Termin szkolenia zostanie podany po zakończeniu rekrutacji.