Udział w konferencji jest bezpłatny. Konferencja finansowana przez Narodowy Bank Polski.
Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, o zakwalifikowaniu do udziału w konferencji decyduje kolejność zgłoszeń.
WAŻNE! Prosimy nauczycieli o podanie w zgłoszeniu (w uwagach) następujących informacji: liczba uczniów (klasa), którzy wezmą udział razem ze mną w spotkaniu.
W razie pytań kontakt do organizatorów:
RCRE
Anna Patelska-Górna
apatelska@oce.opolskie.pl, tel. 502045358
Ewelina Policińska
e.policinska@oce.opolskie.pl tel. 886083160
W karcie zgłoszenia (uwagi) prosimy o wskazanie liczby uczniów uczestniczących w konferencji oraz klasy.
Kontakt do organizatorów:
Anna Patelska-Górna
apatelska@rcre.opolskie.pl, tel. 502 045 358
Ewelina Policińska
epolicnska@rcre.opolskie.pl tel. 77 404 75 64
Krystyna Dąbek
kdabek@rcre.opolskie.pl, tel. 5071980499
Zapraszamy serdecznie!
Konferencja problemowo-metodyczna zaplanowana została w formie hybrydowej i podzielona na część plenarną oraz warsztatową (w zgłoszeniu proszę wpisać w miejscu - Uwagi - udział stacjonarny lub udział online). Osoby uczestniczące w konferencji stacjonarnie w modułach online uczestniczą z naszej instytucji. Każdy uczestnik wybiera 2 warsztaty, jeden w turze I, drugi w turze II. Osoby uczestniczące w konferencji online dokonują wyboru pośród 2 warsztatów prowadzonych online, osoby uczestniczące stacjonarnie wybierają pośród 2 warsztatów prowadzonych stacjonarnie. Na tydzień przed realizacją przedsięwzięcia, osoby które zgłoszą się na konferencję otrzymają maila z linkiem do konferencji oraz informację o sposobie wyboru warsztatów.
Osoba do kontaktu: Krystyna Maria Dąbek, tel. 77 404 75 81; email: kdabek@rcre.opolskie.pl
Zapraszamy
Szkolenie odbędzie się na platformie Teams. w dniu 20.10.2021r. w godzinach od 15.00 do 17.15. Link do spotkania uczestnicy otrzymają w dniu 19.10.2021r.
Konferencja online dedykowana nauczycielom edukacji wczesnoszkolnej, nauczycielom świetlic, terapeutom i innym specjalistom. Po co? Aby wesprzeć się wzajemnie i jednocześnie zaproponować skrojone na miarę pomysły na powrót do szkoły, wdrażanie dzieci i siebie samych do rytmu szkolnego, rozwinięcie tego, co nierozwinięte. Zapraszamy. Konferencja odbędzie się w formie online.
Konferencja problemowo-metodyczna online, podzielona na część plenarną i warsztatową. Uczestnicy wybierają 2 warsztaty, Jeden w turze I, drugi w turze II. Na tydzień przed realizacją przedsięwzięcia, osoby które zgłoszą się na konferencję otrzymają maila z linkiem do konferencji oraz informację o sposobie wyboru warsztatów.
Dodatkowe informacje:
Konferencja online odbędzie się 22 marca w godzinach 16:00-18:15 na platformie Teams
Konferencja online odbędzie się 15 marca w godzinach 16:00-18:15 na platformie Teams.
Webinar dedykowany nauczycielom, którzy poszukują rozwiązań na pracę w zróżnicowanej grupie uczniów.
Konferencja odbędzie się na platformie Moodla. Kurs będzie dostępny dla nauczycieli od poniedziałku 26 października do 30 pażdziernika 2020r. Na kursie zamieszczone są filmy i instrukcje do poszczególnych zabaw. Nauczyciele korzystają z platformy w dogodnym dla siebie czasie. Konferencja przeznaczona jest dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej z terenu Gminy Prudnik oraz dla powiatu Nyskiego i Glubczyckiego
Do uczestniczenia w webinarze potrzebny jest komputer, smartfon lub tablet połączony z Internetem.
Jak wejść na webinar?
W webinarze będzie można uczestniczyć poprzez link otrzymany od organizatora pocztą elektroniczną, Linki będą przesyłane do uczestników po zebraniu się grupy.
Jak dołączyć do webinaru?
Krok 1
Godzinę przed wydarzeniem dostaniesz maila z zaproszeniem na webinar.
15 minut przed rozpoczęciem webinaru naciśnij w nim przycisk "Wejdź na webinar."
Krok 2
W zakładce przeglądarki pojawi się okno do wejścia na webinar. Wypełnij wszystkie pola.
Krok 3
Po wprowadzeniu wszystkich danych, naciśnij przycisk "Zaloguj się" i już uczestniczysz w wydarzeniu.
Każdy uczestnik webinaru otrzyma zaśwaidczenie, które będzie wysłane na adres szkoły podany przez uczestnika podczas rejestracji w ciągu 4 tygodni po szkoleniu.
Do uczestniczenia w webinarze potrzebny jest komputer, smartfon lub tablet połączony z Internetem.
Jak wejść na webinar?
W webinarze będzie można uczestniczyć poprzez link otrzymany od organizatora pocztą elektroniczną, Linki będą przesyłane do uczestników po zebraniu się grupy.
Jak dołączyć do webinaru?
Krok 1
Godzinę przed wydarzeniem dostaniesz maila z zaproszeniem na webinar.
15 minut przed rozpoczęciem webinaru naciśnij w nim przycisk "Wejdź na webinar."
Krok 2
W zakładce przeglądarki pojawi się okno do wejścia na webinar. Wypełnij wszystkie pola.
Krok 3
Po wprowadzeniu wszystkich danych, naciśnij przycisk "Zaloguj się" i już uczestniczysz w wydarzeniu.
Każdy uczestnik webinaru otrzyma zaśwaidczenie, które będzie wysłane na adres szkoły podany przez uczestnika podczas rejestracji w ciągu 4 tygodni po szkoleniu.
Do uczestniczenia w webinarze potrzebny jest komputer, smartfon lub tablet połączony z Internetem.
Jak wejść na webinar?
W webinarze będzie można uczestniczyć poprzez link otrzymany od organizatora pocztą elektroniczną, Linki będą przesyłane do uczestników po zebraniu się grupy.
Jak dołączyć do webinaru?
Krok 1
Godzinę przed wydarzeniem dostaniesz maila z zaproszeniem na webinar.
15 minut przed rozpoczęciem webinaru naciśnij w nim przycisk "Wejdź na webinar."
Krok 2
W zakładce przeglądarki pojawi się okno do wejścia na webinar. Wypełnij wszystkie pola.
Krok 3
Po wprowadzeniu wszystkich danych, naciśnij przycisk "Zaloguj się" i już uczestniczysz w wydarzeniu.