Termin szkolenia zostanie podany po zakończeniu rekrutacji.
Informacja o terminie szkolenia zostanie podana po zakończeniu rekrutacji.
Udział w konferencji jest bezpłatny.
Link zostanie przesłany dzień przed wydarzeniem.
Termin warsztatów zostanie podany po zakończeniu rekrutacji.
Termin szkolenia zostanie podany po zakończeniu rekrutacji
Termin szkolenia zostanie podany po zakończeniu rekrutacji.
Konferencja adresowana do nauczycieli pracujących w szkołach, do których uczęszczają uczniowie z Ukrainy. Możliwy udział uczniów (małe grupy do 3-4 osób zainteresowanych mediacjami rówieśniczymi). Prosimy zgłosić ewentualną ilość uczniów w uwagach (w wypełniając formularz zgłoszenia).
Forma edukacyjna dofinansowana z Funduszu Pomocy Uchodźcom Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego
Szkolenie wpisuje się w Kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2024/2025:
4. Profilaktyka przemocy rówieśniczej. Zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży, wsparcie w kryzysach psychicznych.
5. Promowanie higieny cyfrowej i bezpiecznego poruszania się w sieci. Rozwijanie umiejętności krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie. Poprawne metodycznie wykorzystywanie przez nauczycieli nowoczesnych technologii, w szczególności opartych na sztucznej inteligencji oraz korzystanie z zasobów Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej.
Szkolenie wpisuje się w Kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2025/2026:
4. Profilaktyka przemocy rówieśniczej. Zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży, wsparcie w kryzysach psychicznych.
5. Promowanie higieny cyfrowej i bezpiecznego poruszania się w sieci. Rozwijanie umiejętności krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie. Poprawne metodycznie wykorzystywanie przez nauczycieli nowoczesnych technologii, w szczególności opartych na sztucznej inteligencji oraz korzystanie z zasobów Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej.
Szkolenie wpisuje się w Kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2024/2025:
4. Wspieranie rozwoju umiejętności cyfrowych uczniów i nauczycieli, ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego poruszania się w sieci oraz krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie. Poprawne metodycznie wykorzystywanie przez nauczycieli narzędzi i materiałów dostępnych w sieci, w szczególności opartych na sztucznej inteligencji, korzystanie z zasobów Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej.